Beskrives som et erketypisk, britisk indie-spill i stil med Jeff Minters klassikere.
Jeg skal innrømme at jeg ved første øyekast avfeide Bezier som en standard Geometry Wars-klone, men etter å ha lest anmeldelsen på Eurogamer skjønte jeg at det burde få litt oppmerksomhet her også (selv om det er notorisk vanskelig å faktisk få folk til å lese om spill med denne typen abstrakt grafikk; om du har klikket på saken, er du sannsynligvis en av svært få).
Spillet er helt klart inspirert av Geometry Wars, men hvis du tar en titt på traileren, ser du at bevegelsene er usedvanlig glatte. Generelt virker spillet temmelig kaotisk, men med tanke på at utvikleren har drevet finpussing i åtte år, er det som skjer på skjermen neppe så tilfeldig som det ser ut.
Traileren gir også et lite hint av et av spillets mer uvanlige aspekter – det har nemlig en historie som fortelles underveis. Spillet foregår i et slags datasystem som menneskeheten har overført bevissthetene sine til i et slags desperat forsøk på å hindre utryddelse, men noe har gått galt, og de har blitt korrumpert.
Sjekk det offisielle nettstedet for å finne ut hvor du kan kjøpe Bezier (hvis ikke du bare velger Steam, der det koster 63 kroner med lanseringsrabatt).